قاصدک

روزگار غریبی است ! نانوا هم جوش شیرین می زند...بیچاره فرهاد..!

قاصدک

روزگار غریبی است ! نانوا هم جوش شیرین می زند...بیچاره فرهاد..!

همیشه همین گونه بوده

همیشه همین گونه بوده 


                     شـــــب . . .


                                  من 


                                       ، 


                                          تو 


                                               و


                                 شمع نیمه سوزان . . .!



نظرات 4 + ارسال نظر
اشنا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

قشنگ بود ( گل )

سحر سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

خیلی قشنگ بود اصلا بهت نمیاد شعر بگی از خودت ادامه بدی پیشرفت میکنی

نگار سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

کفش هایم که جفت می شوند. . .

دلم هوای رفتن می کند . ..

من کودکانه بیقرار تو می شوم . .

بی آنکه فکر کنم. ...

چه کسی دلتنگ من خواهد شد

خیلی جمله که گفتی قشنگ بود منتظر اپ های جدیدتم

سعید سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام دوست عز یز

وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید

برای شما بهتر ینها را آرزومندم

باز هم به شما سر میزنم

به امید موفقیت روز افزون شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد